اصلی تغییرناپذیر در تولید محتوا | اهمیت محتوای متنی در تولید محتوا
اهمیت نویسندگی در تولید محتوا «چندرسانهای شدن به ما این امکان را میدهد که پیام خود را از طریق ویدئو، انیمیشن، صوت و روشهایی دیگر
اهمیت نویسندگی در تولید محتوا «چندرسانهای شدن به ما این امکان را میدهد که پیام خود را از طریق ویدئو، انیمیشن، صوت و روشهایی دیگر
چه بخوریم تا محتوای خوب تولید کنیم؟ جای تردید نیست که محتوا نزد ایرانیان است و بس و ما ایرانیان که به داشتن طبعی بلند
مخاطبان روزنامهها، مجلات و وبسایتها، روزانه در انتظار خواندن مطالب جدید ستون موردعلاقهشان هستند. ستوننویس های مشهوری چون هِدا هاپر و اِد سالیوان شهرتی جهانی
در یادداشت «علت مرگ در فضای دیجیتال» گفتیم که هدف، از مهمترین بخشهای تولید محتوا است و بدون آن نمیتوان راه به جایی برد؛ اما
چگونه محتوای ارزشمندی تولید کنیم؟ این روزها عوامل مختلفی از هر طرف سعی میکنند توجه افراد را به خود جذب کنند. از تراکت پخشکنهای کنار
پیچیدگی کسبوکار تولید محتوا نمیدانم این کلمه «محتوا» را کدام شیرپاکخوردهای انداخت توی زبان شیرین فارسی. به گمانم یک بلای جدید بود که افتاد به
تولید محتوا، کلمه و جمله و هر چه را به آن مربوط میشود تداعی میکند؛ اما در ذهن من کنار کلمه که خودش همنشینی است
دوست محتوایی دوستانی هستند که هر چند سال یک بار برای تجدید خاطره زمانی پیدا میکنی تا با آنها دیداری داشته باشی. با این گروه
بیهدفی در تولید محتوا یکی از دوستان ملانصرالدین درگذشته بود. از او پرسیدند: علت مرگ دوستت چه بوده است؟ ملا گفت: آن خدابیامرز علت زندگیاش
روشی برای جذب مخاطب لپتاپ را روشن و مرورگر را باز میکنی، به وبسایت موردعلاقهات سر میزنی و مطلبی را میبینی که برایت جذاب است.
اهمیت شناخت مخاطب داشتم به این فکر میکردم که چرا انار ساوه تا این اندازه معروف است ولی مثلاً خرمای ساوه نداریم؟ جوابش بسیار ساده
راهنمای کاربردی برای ورود به دنیای محتوا و سادهترین و کاملترین جوابها به سوالات زیر را در همین پست بخوانید: محتوا چیست؟ بازاریابی محتوا چیست؟ استراتژی