بازبینی و بهروزرسانی محتوا
نزدیک عید که میشود، میتوان در شهر نشانههای خانهتکانی را دید.
دستهایی که از پنجرهها بیرون آمده و سعی میکنند به دورترین نقطۀ پنجره برسند و حسابی با روزنامه، شیشه را برق بیندازند.
قالیچههایی که از پنجره و لبۀ پشتبام آویزان میشوند.
بند رختهایی که صبورانه ملحفههای خیس را نگه میدارند تا خشک شوند.
تمام کمدها با هرچه که در خود جای دادهاند بررسی میشوند و راجع به بازگشت اشیا به کمد یا روانه کردنشان به بیرون از خانه، تصمیمگیری میشود.
وسایل خرابی که ته کمد پنهان شدهاند، پیش چشم قرار میگیرند و بین تعمیر و نگهداری یا فرستادن آنها به مقصد بعدی، یک گزینه انتخاب میشود.
دستی به سر و روی وسایل خاکگرفته کشیده میشود تا ظاهر بهتری داشته باشند.
برخی وسایل در جای جدید قرار میگیرند تا با توجه به کاربردشان دسترسی بهتری داشته باشند.
این وقت سال خانوادهها هم متأثر از این رسم دیرین هستند.
بعضی از افراد شاکی هستند از وقتیکه باید برای پاکسازی تمام گوشه و کنار خانه صرف کنند.
گروه دیگری سعی میکنند به روشهای مختلفی اعضای خانواده را ترغیب کنند تا همراهشان شوند.
با تمام سختیها و جروبحثهای جاری در این فرآیند، نتیجۀ نهایی خانهای است تمیز و مرتب که آمادۀ استقبال از بهار است.
اگرچه تولید محتوا مفهوم جدیدی است و به زمانی نمیرسد که رسم و رسوماتی حول آن شکل گرفته باشد، اما رسمهایی که از گذر سالها جان سالم به در برده و به امروز رسیدهاند، میتوانند الهامبخش باشند.
در تولید محتوا مهم است سعی شود که محتوای همیشهسبز منتشر کنیم؛ اما لزوماً تمام محتوای تولیدی این ویژگی را ندارند.
بنابراین لازم است هر از چند گاهی محتوای وبسایت بازبینی شود.
عمر برخی از محتواهای قبلی ممکن است به پایان رسیده باشد و نگهداشتن آنها در وبسایت باعث سردرگمی مخاطب شود. این دسته از محتوا بهتر است از وبسایت حذف شود.
برخی از نوشتهها ممکن است نیاز به اصلاح و بهروز شدن داشته باشند. با این کار میتوان آنها را مدت بیشتری روی وبسایت نگه داشت.
همینطور ممکن است برخی محتواها در دستهبندی جدیدی قرار بگیرند. شاید هم دستهبندی قدیمی بهطورکلی عوض شود.
بازبینی محتوا در وبسایت هرچند وقت یک بار کمک میکند تا وبسایت پویاتر باشد و محتوای وبسایت همواره مرتبط با مخاطب و تازه بماند.