یکی از موهبتهای زندگی در ایران، دسترسی به آسمان کویر است.
تماشای پولکدوزی آسمان برای بیشتر انسانها جذابیت دارد.
خیره شدن به آسمان و غرق شدن در دنیایی از ستارههایی که نشانه حضورشان را از سالهای دور فرستادهاند و گَردی زرین بر مخمل سیاه آسمان پاشیدهاند، از تفریحاتی است که در سالهای اخیر رونق گرفته است.
ستارگان الهامبخش دنیای تولید محتوا هستند.
ذرات کوچک نورانی، سیاهی آسمان شب را از یکنواختی درمیآورند.
مثل محتوا که برای مخاطبان خود کششی دارد و باعث میشود افراد از تماشای آن لذت ببرند.
زمان زیادی طول کشیده تا درخشش ستارهها به زمین برسد، بعد از آن هم مدتها گذشته تا بشر آنها را بررسی کند و سعی کند آسمان را بیشتر بشناسد.
تولید محتوا هم مثل نوری است که از ستاره راهی میشود و زمانی که به چشم انسان میخورد، انگار دارد به روش خودش میگوید:
میدرخشم، پس هستم.
کسبوکارها هم میتوانند بهوسیله محتوا به مخاطبان خود، حضورشان را اعلام کنند.
پرتو نوری که سفر خود را از ستاره شروع میکند، زمانی به زمین میرسد که نسلهایی آمده و رفتهاند؛ اما نور راه خودش را میرود.
در تولید محتوا هم باید مثل ستارگان صبور بود. ممکن است محتوایی که امروز منتشر میشود، یک هفته، یک ماه یا یک سال بعد به دست مخاطبان جدیدی برسد.
مخاطبانی که در آینده ممکن است به مشتری تبدیل شوند؛ اما مثل نوری که مسیری طولانی را طی کرده تا به چشم انسانها برسد، محتوا هم درنهایت به دست افرادی میرسد که مخاطب آن هستند.
از بین انسانها، منجمان نگاهی ویژه به ستارهها داشتهاند.
این گروه از دانشمندان اطلاعاتی راجع به ستارهها به دست آوردند که شناخت کاملتر بشر از این اجرام آسمانی را به همراه داشت.
در مورد محتوا هم، تعدادی از مخاطبان کنجکاوتر هستند و سعی میکنند راجع به خدمتی که ناشر محتوا ارائه میدهد٬ اطلاعات بیشتری پیدا کنند.
ازاینبین، برخی برای رفع نیازها یا مشکلات خود، به آن کسبوکار مراجعه میکنند.
سالها پیش از اینکه بشر به دانش امروز دست پیدا کند، ستارهها راهنمای انسان برای یافتن مسیر بودند.
فارغ از اینکه لحظه انتشار، محتوا به دست مخاطب برسد یا نه، محتوا هم تولید میشود و به هستی خودش ادامه میدهد، تا زمانی که فردی برای یافتن پاسخی به آن مراجعه کند.
عالی بود عالی، بهترین متنی بود که خوندمش
سپاسگذارم از شما بابت اینکه این متن رو در اختیار همه گذاشتید.